Zodpovedný riešiteľ: Ing. Gabriela Gabajová, PhD.
Doba riešenia: 09/2020 – 08/2021
Cieľ projektu
Hlavným cieľom projektu je v prvom kroku vytvoriť metodiku pre tvorbu virtuálnych tréningov s využitím sférických kamier v rámci vývojového prostredia Unity 3D s pomocou zobrazovacieho zariadenia pre virtuálnu realitu HTC Vive Pro. V druhom kroku nasleduje overenie navrhnutej metodiky formou skutočného virtuálneho tréningu. Dosiahnuteľnosť stanovených cieľov projektu je veľmi vysoká.
Anotácia
Vytvoriť postup tvorby virtuálnych tréningov s interaktívnymi ovládacími prvkami vo virtuálnej realite pre oblasť priemyselného inžinierstva s využitím 360 stupňových sférických fotografií a videí. Tvorba praktickej ukážky vychádzajúcej z vytvorenej metodiky na konkrétnom príklade vo vybranej oblasti priemyselného inžinierstva.